Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Handmade bookmarks

Hallo iedereen,

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties, jullie zijn allemaal super dames.
Omdat ik wel van afwisseling hou maakte ik deze keer eens iets heel anders dan kaarten of mixed media. Het zijn bladwijzers geworden in een leuk staandertje.

First of all, I want to thank everyone for the nice comments, you are all super ladies.
I love to make a variety of things, not only cards or mixed media. This time I made some bookmarks with their own stand.


xxxSara


5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Fantastisch goe gedaan. Ik vind helemaal top.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke bookmarks geworden. Met een roos is volgens mij iedereen wel blij. ;)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zeg, altijd handig zo'n mooie boekenlegger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerds, nu wordt lezen nóg fijner :-D
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen